eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie) › Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
    <jhbn88$pl5$1@inews.gazeta.pl> <jhbnmb$qfk$1@inews.gazeta.pl>
    <1dsg0oz81byfw$.9lz06lzzkbq7$.dlg@40tude.net>
    <jhdjlo$ads$1@dont-email.me> <4f3a5c58$0$29155$7120d902@karibu>
    <n2dkupufq0cu$.1jidunj6q8wm3$.dlg@40tude.net>
    <jhe7do$32k$1@inews.gazeta.pl>
    <b640hn8eqzdu$.1b7rbcbdxjz3e$.dlg@40tude.net>
    <jhgqjf$ahp$1@inews.gazeta.pl>
    <1m1f0fgfu5j9d$.1cvm4ahtvb92r.dlg@40tude.net>
    <jhh50h$cv7$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <jhi5ti$kso$1@inews.gazeta.pl>
    Date: 16 Feb 2012 14:12:35 +0100

    On 2012-02-16, qwerty <q...@p...fm> wrote:

    [...]

    > Wiem. Sam kupiłem 2k7 za ~170 zł. Tylko nie każdego stać na taki wydatek.

    Wybacz ale to jest *bardzo* kiepska wymówka.
    Nauka kosztuje i zawsze kosztowała.

    Rozumiałbym żale gdyby wymagano jakiegoś dziwnego oprogramowania, które
    *nigdzie* się nie przyda. Ale argumentacja z office jest o tyle chybiona,
    że tego typu aplikacja/wiedza jest biznesowa i praktyczna z naprawdę
    sporymi szansami na wykorzystanie w przyszłości.

    Office kosztuje tyle co 3-4 (albo 2 dobre, specjalistyczne).
    Tak argumentując to zejdziemy do ad absurdum, w którym kogoś nie stać
    na bilet miesięczny wobec czego na uczelnię jeździć nie będzie.

    Dorywczej roboty się można chociażby złapać. A jak kogoś *naprawdę*
    nie stać na własną edukację (zakładam że mówimy o studentach 18+),
    to już jest to jego własne życzenie i własny wybór drogi życiowej.
    I nie mówię tu że złej - jak dla mnie technikum, czy inna szkoła
    zawodowa to też jest odpowiednie wykształcenie do podjęcia pracy
    zawodowej - tylko trzeba mieć pomysł na siebie i wiedzieć co się
    chce w życiu robić.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl