eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie) › Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
  • Data: 2012-02-16 13:12:35
    Temat: Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-16, qwerty <q...@p...fm> wrote:

    [...]

    > Wiem. Sam kupiłem 2k7 za ~170 zł. Tylko nie każdego stać na taki wydatek.

    Wybacz ale to jest *bardzo* kiepska wymówka.
    Nauka kosztuje i zawsze kosztowała.

    Rozumiałbym żale gdyby wymagano jakiegoś dziwnego oprogramowania, które
    *nigdzie* się nie przyda. Ale argumentacja z office jest o tyle chybiona,
    że tego typu aplikacja/wiedza jest biznesowa i praktyczna z naprawdę
    sporymi szansami na wykorzystanie w przyszłości.

    Office kosztuje tyle co 3-4 (albo 2 dobre, specjalistyczne).
    Tak argumentując to zejdziemy do ad absurdum, w którym kogoś nie stać
    na bilet miesięczny wobec czego na uczelnię jeździć nie będzie.

    Dorywczej roboty się można chociażby złapać. A jak kogoś *naprawdę*
    nie stać na własną edukację (zakładam że mówimy o studentach 18+),
    to już jest to jego własne życzenie i własny wybór drogi życiowej.
    I nie mówię tu że złej - jak dla mnie technikum, czy inna szkoła
    zawodowa to też jest odpowiednie wykształcenie do podjęcia pracy
    zawodowej - tylko trzeba mieć pomysł na siebie i wiedzieć co się
    chce w życiu robić.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl