eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie) › Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
  • Data: 2012-02-20 12:28:42
    Temat: Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2012-02-16, mvoicem<m...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > OpenOffice biznesowo w dużej części świata nie istnieje.

    o ciekawe stwierdzenie. Czyli jeśli pracowałem w kilki firmach (i to
    niektórych w miarę dużych) i we wszystkich używano m.innymi open
    office'a (tylko w jednej z firm przeważał ms office), to znaczy, że
    miałem omamy wzrokowe. Może jakieś badania możesz przedstawić?

    > Uczelnie/wykładowcy wymagają też posiadania konkretnych podręczników które *na
    pewno*
    > Ci się poza zajęciami nie przydadzą, a których cena przekroczy wspomniany pakiet
    > office.

    To chyba jakieś kiepskie szkółki niedzielne. U mnie nie wymagano
    posiadania żadnej konkretnej książki - wymagano zdobycia określonej
    wiedzy, a czy znajdę ją w tej czy w innej książce, to moja prywatna
    sprawa. Sugerowano co najwyżej książki, w których powinno być
    zagadnienie właściwie omówione.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl