eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie) › Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
  • Data: 2012-02-20 12:23:04
    Temat: Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2012-02-16, qwerty<q...@p...fm> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Wybacz ale to jest *bardzo* kiepska wymówka.
    > Nauka kosztuje i zawsze kosztowała.
    >
    > Rozumiałbym żale gdyby wymagano jakiegoś dziwnego oprogramowania, które
    > *nigdzie* się nie przyda. Ale argumentacja z office jest o tyle chybiona,
    > że tego typu aplikacja/wiedza jest biznesowa i praktyczna z naprawdę
    > sporymi szansami na wykorzystanie w przyszłości.

    hmmm kilka naście lat pracy jako programista i wiedza z zakresu
    msoffice'a nie była mi potrzebna ani razu. Upieranie się przy oddawaniu
    pracy w danym narzędziu to pomyłka. Ogólnie jak dla mnie filozofia
    wszelkich wordów jest niewygodna, ale przyjmuje do wiadomości, że wielu
    osobom to odpowiada.

    > Office kosztuje tyle co 3-4 (albo 2 dobre, specjalistyczne).
    > Tak argumentując to zejdziemy do ad absurdum, w którym kogoś nie stać
    > na bilet miesięczny wobec czego na uczelnię jeździć nie będzie.

    Fakt, argument kiepski, ale nie widzę argumentu za upieraniem się przy
    konkretnym narzędziu.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl