    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapłata za mycie samochodu
    Date: Tue, 26 May 2009 21:16:38 +0200

    news:4a1bbede$1@news.home.net.pl...

    Wydaje mi się, że tu nieco pomylono pojęcia. Wychowawca, który ojcem
    dziecka nie (czynię takie milczące założenie) jest alimentów płacić nie
    może. To może być jakaś renta odszkodowawcza za niedopełnienie obowiązku.
    Swoją drogą pomysł uważam za kuriozalny i coś mi pachnie okresem błędów i
    wypatrzeć pochodzących od min. Giertycha.

    Swoją drogą, że uważam, iż ustawianie tego w ten sposób, że za ciążę
    odpowiada wychowawca jest moim zdaniem cokolwiek bezsensowne. Nie ma siły
    ludzkiej, i jak dziewczyna będzie chciała się z chłopakiem "przespać", to
    to zrobią. Wychowawca mający pod opieką kilkanaście osób upilnować ich nie
    zdoła. Rozumiem, gdyby się okazało, że nie dochował on normalnych środków
    ostrożności. Porzucił te dzieci, pozostawił bez nadzoru. Czasy kolonii i
    obozów mam dawno za sobą, ale z tego co pamiętam, to wychowawcy dzielili
    się pomiędzy sobą obowiązkami na dyżury - no bo nie ma silnych, i choćby
    spać kiedyś muszą. A tu juz zaczynają być schody, bo jak ustalić, w trakcie
    dyżuru którego opiekuna konkretnie dzieci postanowiły się oddać rozkoszy na
    tyle skutecznie, ze udało im się cos przy okazji zmajstrować? :-)