  • Data: 2009-05-28 21:33:21
    Temat: Re: Zapłata za mycie samochodu
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-05-26 23:37, Andrzej Lawa pisze:

    > Co innego gdyby się nie znalazł i nie byłoby wiadomo czy i kto ukradł -
    > wtedy mamy zagubienie powierzonego mienia.

    Załóżmy taką sytuację: Przyjeżdżam na myjnie i zlecam umycie samochodu,
    odkurzenie wewnątrz i popsikanie dezodorantem, zostawiam samochód
    fachowcom wierząc że jest bezpieczny w dobrych rękach. Wracam a w
    samochodzie nie ma gpsu, radia, alufelg i złotych klamek.

    Właściciel mi mówi, że to pewnie któryś z moich chłopaków zrobił, mnie
    to nie obchodzi bo ja samochód umyłem, płać pan a sprawe kieryj na
    któregoś pracownika na policję.

    No błagam Cię.

    > Wyjątkowo pozwolę sobie nie zgodzić się z Twoją interpretacją przepisów ;)

    A jak pracownik zrobi dziecko na kanapie samochodu klienta brudząc ją
    niesamowicie to wszystko już jest ok?

    Póki pracodawca nie da rozkazu by pracownik coś ukradł to ma zupełnie
    czyste sumienia (i "konto" prawne) za powierzoną mu rzecz?

    > Uważasz, że ta firma powinna za to odpowiadać finansowo??

    A te 2 przypadki które podałem, uważasz że nie?