    From: ErkA <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaplacic kolegium??
    Date: Thu, 13 Jun 2002 14:51:44 +0200

    On Thu, 13 Jun 2002 14:40:33 +0200, "Ada? N." <a...@f...onet.pl>
    wrote:

    >Moze wreszcie sie kots za to wezmie na szersza skale.

    tiaaa zajac to sie zajeli obywateli, ktorzy placa podatki itp itd i
    nie sa "zorganizowana" szajka karza jakby to byli jacys recydywisci, a
    groznych przestepcow puszczaja - bo niewielka szkodliwosc spoleczna
    ;(((

    oczywiscie nie popieram zachowania tego czlowieka, jak zasluzyl niech
    karze, ale denerwuje mnie jak organy scigania zamiast lapac zlodziei
    to szukaja "ofiar" wsrod prostego ludu codziennie okradanego przez to
    piii panstwo ech

    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    ja: zaczne byc nieuczciwy i bede zyl