  • Data: 2002-06-14 11:32:08
    Temat: Re: Zaplacic kolegium??
    Od: "Mikrus" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:aea9dk$dlg$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "ErkA" <N...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:045hgu45ab3b0bsgm5inpd5tahraqe4dd1@4ax.com...
    >
    > Dlaczego piszesz "zamiast" ??? Organy scigania nie maja szukac mordercow
    > i zlodziei "zamiast" karania chuliganstwa.
    > BaLab

    Starasz się tutaj być bardziej papieski od papieża. Oczywiste jest to, że
    organy ścigania mają bardzo wiele do zrobienia w kwestiach znacznie
    poważniejszych. Braki mają znaczne. Oczywiste jest także to, że łatwiej im i
    znacznie bezpieczniej dla nich samych (!) jest znalezienie koziołka
    ofiarnego w postaci tego nieszczęsnego palacza i puszczenie w ruch całej
    machiny prawnej. Problem w tym, że my na tę machinę łożymy i nasze społeczne
    oczekiwania są takie, aby w pierwszej kolejności organy ścigania zajęły się
    tym co nam zagraża poważnie na ulicach, w domach a także tym co nas okradają
    prawie jawnie i całkiem bezkarnie.