eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin3!g
    oblin.stu.neva.ru!gin-ad1-unet1.teleglobe.net!novia!news-out.readnews.com!news-
    xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 22 Nov 2011 00:00:37 +0100
    From: Adrian <d...@d...ps>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego
    wykonania
    References: <4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaegjf$8kb$1@news.task.gda.pl>
    <4ecac726$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaeiqf$hjn$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <jaeiqf$hjn$1@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 12
    Message-ID: <4ecad814$0$8452$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.29.39.225
    X-Trace: 1321916436 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8452 83.29.39.225:53711
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691951
    [ ukryj nagłówki ]

    > Co mają zrobić ze sprzętem jak go rozpakujesz i powiesz: eeee, taki
    > niebieski, nie biorę? Prawda jest taka, że sklep musi wyważyć usłużność
    > wobec klienta i zarabianie.

    Sprawa też wygląda tak. Produkt, który zamawiałem został wypuszczony do
    sprzedaży z wadą wyświetlacza, do której nie bardzo się producent
    przyznaje gdyż wymiana by firmę kosztowała wiele milionów. Osoby, które
    czytają fora dowiedzą się o tej wadzie, lecz większość i tak kupi kota w
    worku. Ja o tym fakcie wiem. Jeśli sprawdziłbym po zapłacie telefon
    wówczas marne szanse, że sklep uzna mi to za usterkę i równie dobrze
    może mi wmówić, że: eeeee tak musi być itp. Preferowałem zachować
    ostrożność i zrezygnować z odbioru niżeli później żałować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1