  • Data: 2006-01-17 20:47:27
    Temat: Re: Zameldowanie w postępowaniu administracyjnym
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin wyskrobał(a):
    > Chodzi o to że teście , z pełną świadomością w okresie naszego
    > narzeczeństwa taki akt dla swej córy ustanowili !
    > Druga sprawa jest taka , że żona ma brata a teście po ślubie myśleli , że
    > ten akt da się odwołać w sposób prosty odwiedzjać notariusz tak aby pozbyć
    > praw jakichkolwiek swoją córkę a moją żonę . Tym samym , całość
    > rzeczowo-majatkową scedować w najbliższym czasie na jej brata a nas
    > wygonić . Dlatego też mieszkamy z żoną ale nie jestem zameldowany bo nie
    > mogę się wmeldować sam pod czyjś adres. Moze tego dokonać właściciel
> [...]

    Jak żona pójdzie i Cię będzie chciała zameldować to, jeżeli nie zostanie
    uznana za Twojego pełnomocnika, nic nie załatwi. Trzeba przedstawić tytuł do
    lokalu, a więc w tym przypadku odpis z księgi wieczystej o ustanowieniu
    służebności osobistej oraz ten sam odpis poświadczający, że teściowie są w
    ogóle właścicielami domu. Jaka będzie decyzja - tego nie mogę stwierdzić. Na
    pewno będziesz się mógł od niej odwołać, jak nie zostaniesz zameldowany.

    --
    .B:artek.