  • Data: 2006-01-17 22:26:40
    Temat: Re: Zameldowanie w postępowaniu administracyjnym
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin, a może Marek, trudno dociec, napisał:
    > Dlatego też mieszkamy z żoną ale nie jestem zameldowany bo nie
    > mogę się wmeldować sam pod czyjś adres.

    Ważne stwierdzenie: "mieszkamy". A więc nie pod czyjś adres, tylko pod
    własny adres.

    > Moze tego dokonać właściciel
    > nieruchomosći [...] lub żona

    Błąd. Możesz to zrobić jedynie Ty sam. Idź do urzędu miasta z dokumentami na
    służebność żony i na wasze małżeństwo, naucz się recytować art. 301 kc na
    wypadek, gdybyś trafił na niedouczoną urzędniczkę, powinno pójść od ręki.

    > Czy należy również liczyć się z negatywnym rozstrzygnięciem czyli
    > niezameldowaniem ?

    Tak, z tego powodu, że Twoje zameldowanie możesz załatwić tylko Ty (chyba że
    np. nie posiadasz pełnej zdolności do czynności prawnych).

    > Czy żona może się odwołąć od negatywnej decyzji postępowania
    > administracyjnego ?

    Może, ale jeśli decyzja będzie zasadna (patrz wyżej) to będzie to jedynie
    strata czasu. Prościej się zameldować jak wszyscy -- przy użyciu druczków
    meldunkowych.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>