  • Data: 2007-03-14 19:45:39
    Temat: Re: Zakupy przez Internet -> odbiór osobisty -> zwrot towaru
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Bredzisz.

    mocne slowa, krasnalu

    > Co wg Ciebie znaczy zorganizowanie działalności "w taki sposób"?
    > Jeśli sprzedawca zgadza sie na zawarcie ze mna umowy na odleglosc, to
    > automatycznie organizuje w ten sposob swoja dzialalnosc.

    IMO nie masz racji, ale o tym juz bylo

    > Kto powiedzial, ze
    > musi przez caly czas sprzedawac na odleglosc zebym nabyl jakiekolwiek prawa
    > wynikajace z w/w ustawy?!

    ustawa. nie czytales co napisalem?

    > Co to za bzdura? I jak te organizowanie
    > dzialalnosci zamknac w ramy czasowe? Czy np. pierwsze zamowienie ze sklepu
    > internetowego pozwala kupujacemu na nabycie praw wynikajacych z ustawy?
    > Wszak to jednorazowa sprzedaz, nie mozna wiec dowiesc ze sklep zorganizowal
    > dzialalnosc w taki sposob (czym to sie rozni od mojej scenki rodzajowej?

    chyba latwiej udowodnic, ze wisiala strona z taka a taka oferta, niz ze
    kiedystam doszlo do zawarcia umowy poczas rozmowy telefonicznej. No chyba, ze
    ktos nagrywa wszystkie rozmowy, to faktycznie nie ma roznicy

    > niczym).

    roznica chyba jest widoczna

    > A np. salony samochodowe? Praktycznie kazda firma motoryzacyjna ma
    > na swojej stronie opisana game modeli wraz z pelna charakterystyka i
    > cenami. Sprzedaz zorganizowana online? Czasem jest nawet link "Umow sie z
    > doradca". Itp itd.

    a masz opcje kup online? albo przez telefon? to mozesz zwrocic

    > A jeśli to Ty tkwisz w błędzie? Masz na poparcie swoich slow cokolwiek
    > procz swoich wywodow?

    przepisy ustawowe to za malo jak dla Ciebie?
    jesli tak, to prosze bardzo. Cytuje

    Witam,
    Mam takie oto pytanie do Was: jak wiadomo towar kupiony drogą
    elektroniczną (np. przez Internet) można zwrócić do 10 dni bez podawania
    przyczyny. Czy dotyczy to także towaru, który zamówimy przez Internet,
    ale odbierzemy osobiście w sklepie?

    Z góry dzięki za pomoc i wyjaśnienia.

    Dnia Mon, 12 Mar 2007 15:08:57 +0100, Michał napisał(a):

    > Czy dotyczy to także towaru, który zamówimy przez Internet,
    > ale odbierzemy osobiście w sklepie?

    Nie, gdyż de facto zakup odbywa się wtedy w sklepie, a przez internet
    jedynie rezerwacja towaru.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl