  • Data: 2007-03-15 00:09:52
    Temat: Re: Zakupy przez Internet -> odbiór osobisty -> zwrot towaru
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 15 Mar 2007 06:48:15 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > O, a ja dopiero teraz, po przeczytaniu Waszej już prawie pyskówki
    > zrozumiałem o co Ci naprawdę chodzi :) Dobrze, to jedno proste pytanie:
    > dlaczego w Ustawie znalazł się w ogóle taki zapis ("który w taki sposób
    > zorganizował swoją działalność")?

    To ja odpowiem pytaniem na pytanie: czy fakt, że sprzedawca zawarł ze mną
    umowę za pomocą telefonu/maila/faksu/czy choćby tam-tamów nie oznacza wg
    Ciebie, że jego "działalność jest zorganizowana w taki sposób", że można
    kupować na odległość? Co z tego, że nie ma on całej oferty np. w internecie
    na swojej stronie www, skoro pozwolił na zawarcie umowy przez np. email?
    Czy to nie jest jednoznaczne z tym, że zorganizował sprzedaż w swojej
    firmie w taki sposób, żeby móc sprzedawać na odległość?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl