  • Data: 2007-03-15 07:36:05
    Temat: Re: Zakupy przez Internet -> odbiór osobisty -> zwrot towaru
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał napisał(a):
    > Osoba nazywajaca sie Marcin Debowski w liscie z dnia 2007-03-14 23:48
    > napisala nastepujace slowa:
    >
    > [...]
    >

    > No a ja sie dalej gubie ;/ W koncu klikajac w "kupuj" na stronie www
    > mozna uznac ze zawieram ze sprzedawca umowe sprzedazy, prawda? A zatem
    > sposob odbioru juz nie ma znaczenia.. Tak mi sie wydaje.
    >
    > Moze ktos mi w jasny sposob odpowiedziec jak to jest ;) Bede wielce
    > zobowiazany ;))

    To, że ktoś Ci powie, jak uważa że jest, to nie znaczy, że tak
    właśnie jest. Nie było chyba do tej pory takiej spornej sprawy w sądzie.
    Jak będzie (możesz być pierwszy :) to wtedy dowiemy się jak jest
    faktycznie (przynajmniej w Twoim okręgu :-)

    Tak to już jest - jeśli zapisy w prawie nie są w 100% jasne, to
    jedynie praktyka i konkretne orzeczenia mogą zweryfikować poglądy, nawet
    tak zacnego grona jak uczestników pl.soc.prawo.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz