  • Data: 2007-03-15 05:14:57
    Temat: Re: Zakupy przez Internet -> odbiór osobisty -> zwrot towaru
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15.03.2007 kam <x#k...@w...pl#x> napisał/a:

    > owszem nie miał, ale może chodzi o to, że gdy to konsument wychodzi z
    > propozycją zawarcia umowy, nie ma potrzeby jego ochrony

    Myślę, ze taka interpretacja zakłada wiedzę tego konsumenta na temat
    omawianych tu zależności, czyli że podejmując taką decyzję jest świadom
    jej prawnych uwarunkowań/skutków, a MZ nie jest to prawda. Sam fakt
    propozycji zawarcia umowy nie może być tez wyznacznikiem, bo jest to w
    końcu normalne działanie kogoś kto chce coś nabyć.

    --
    Marcin