    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakupy przez Internet -> odbiór osobisty -> zwrot towaru
    Date: Wed, 14 Mar 2007 20:09:39 +0100

    Dnia 14 Mar 2007 17:44:56 +0100, w...@p...onet.pl napisał(a):

    > I rzeczywiscie, przykladowy dialog oraz jego efekt w postaci wydania towaru, jak
    > najbardziej jest umowa bo oferta i umowa zawiera essentialia negoti, niemniej
    > jednak NIE STANOWI umowy na odleglosc w rozumieniu ustawy o ochronie niektorych
    > praw konsumentow i odpowiedzialnosci za szkode wyrzadzona przez produkt
    > niebezpieczny. A co za tym idzie - nici z mozliwosci odstapienia od umowy.

    Bredzisz. Co wg Ciebie znaczy zorganizowanie działalności "w taki sposób"?
    Jeśli sprzedawca zgadza sie na zawarcie ze mna umowy na odleglosc, to
    automatycznie organizuje w ten sposob swoja dzialalnosc. Kto powiedzial, ze
    musi przez caly czas sprzedawac na odleglosc zebym nabyl jakiekolwiek prawa
    wynikajace z w/w ustawy?! Co to za bzdura? I jak te organizowanie
    dzialalnosci zamknac w ramy czasowe? Czy np. pierwsze zamowienie ze sklepu
    internetowego pozwala kupujacemu na nabycie praw wynikajacych z ustawy?
    Wszak to jednorazowa sprzedaz, nie mozna wiec dowiesc ze sklep zorganizowal
    dzialalnosc w taki sposob (czym to sie rozni od mojej scenki rodzajowej?
    niczym). A np. salony samochodowe? Praktycznie kazda firma motoryzacyjna ma
    na swojej stronie opisana game modeli wraz z pelna charakterystyka i
    cenami. Sprzedaz zorganizowana online? Czasem jest nawet link "Umow sie z
    doradca". Itp itd.

    > konkludujac - jesli sami bladzicie - nie wprowadzajcie reszty forum w blad.

    A jeśli to Ty tkwisz w błędzie? Masz na poparcie swoich slow cokolwiek
    procz swoich wywodow?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl