    From: "Filozof71" <f...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup piętra domu - zasady współdzielenia nieruchomości ?
    Date: Thu, 22 Jan 2009 08:55:04 +0100

    news:gl8o0e$oae$1@inews.gazeta.pl...

    > a mówiły jaskółki, że najgorsze są spółki.
    > Poprzeglądaj sobie forum i zobacz, że nawet brat z siostrą sie nie
    > potrafią dogadać co do mieszkania w jednym domu, a ty chcesz kota w worku
    > kupować.
    > Ja bym na coś takiego nawet za dopłatą nie poszedł, bo nerwy ciężko i
    > długo sie leczy.

    Brat z siostrą być może własnie dlatego, że nie mają do siebie dystansu, są
    między nimi jakieś zaszłości, większe emocje wynikające ze znajomości. Ja
    mam informajce, że jest oddzielne wejście, oddzielna KW, ale wezmę Twoją
    radę pod uwagę. Dziękuję i pozdrawiam. Sąsiada w bloku też sobie nie
    wybierałem, a s...yn nawet numerami się nie chciał wymienić na wszelki
    wypadek.

    Filozof71