  • Data: 2009-01-22 08:05:56
    Temat: Re: Zakup piętra domu - zasady współdzielenia nieruchomości ?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Ja bym na coś takiego nawet za dopłatą nie poszedł, bo nerwy ciężko i
    > długo sie leczy.

    Ja też nie. Chyba, że zależałoby mi na wiecznych awanturach, że ktoś furtki nie
    domknął, kwiatek na trawniku w złym miejscu stoi, że gości przyjmujesz, a tym z dołu
    przeszkadza... Centralne się zepsuje, To se napraw, kogo to obchodzi, ze rura na dole
    zapchana? Dach cieknie? U mnie nie cieknie, kasy nie ma, chcesz to rób... A daj
    spokój.
    Jak nie chcesz w bloku, to kup sobie to piętro na własnym podwórku, pod swoim dachem,
    bez lokatorów.

    --
    pozdrawiam
    Justyna