eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup mieszkania bez umowy przedwstępnej, wyprowadzka później... › Re: Zakup mieszkania bez umowy przedwstępnej, wyprowadzka później...
    From: Pawel <p...@j...gdzies.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup mieszkania bez umowy przedwstępnej, wyprowadzka później...
    Date: Thu, 07 Jul 2005 21:58:55 +0200

    Użytkownik witek napisał:

    > Skoro mają rozdzielność to kto jest formalnie właścicielem mieszkania.
    > Oboje po 50%? . Widziałeś jakieś dokumenty na ten temat.

    Nie, nie widziałem dokumentów. Mają oni przydział ze spółdzielni w
    którym jest napisane że są współwłaścicielami, nie jest okreśone w ilu %.

> [...]
    > wyprowadzić.
    > Jedna się wyprowadzi, a druga nie.
    > Z umowy wycofać sie już nie będziesz mógł, bo jedna swojego dopełniła,
    > czyli 50% ci sprzedała, a drugą stronę będziesz wyrzucał sądownie przez
    > parę lat dopóki nie dostaniesz nakazu eksmisji i nie znajdziesz jej
    > lokalu zastępczego, bo eksmisji na bruk nie ma.
    >
    > Albo zrób zastrzeżenie, że obu stronom płacisz dopiero wówczas jak obie
    > się wyprowadzą... ( to cię i tak nie zabezpiecza bo sądzę, że jak ta
    > jedna pójdzie do sądu, że chce pieniądze to wygra i będziesz jej musiał

    A czy zwrot np, że przekażę pozostałą kwotę w momencie wymeldowania
    wszystkich osób zameldowanych, oraz opuszczenia przez nich lokalu
    załatwi mi sprawę? Czy może jakiś zapis że jeśli nie opuszczą lokalu
    zgadzają się na eksmisję?
    > ,
    > albo teraz podpiszcie umowę przedwstepną, a umowę notarialną dopiero po
    > całkowitej ich wyprowadzce (obojga oczywiście).

    No właśnie tego nie chcą.
    > Oczywiście to jest plan "czarno widzę".

    Właśnie wolę widzieć wszystko wcześniej. Nie spodziwam się niespodzianek
    ale lepiej jest się przygotować. Jak wyglądają później sprawy z opłatami
    jak ja będę właścicielem a oni będą mieszkali? Czy zawierać też zapis że
    zapłacę dopiero po uregulowaniu wszystkich opłat? Czy właścicielem stanę
    się dopiero po zapłacie całych pieniędzy?
    Pozdrawiam
    Paweł