  • Data: 2011-05-10 07:07:11
    Temat: Re: Zakup mieszkania bez księgi wieczystej
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MZ pisze:

    > Od kilku już lat w momencie przekształcenia z lokatorskiego
    > przekształcają od razu we własność odrębną. Też uważam, że lepiej poczekać.

    Nie wszędzie -znam przypadki, ze w związku z tym, ze nie do końca
    uregulowane były sprawy gruntów, proponowano jedynie przekształcenie na
    spółdzielcze własnościowe, a gdy sprawy gruntowe zostaną uregulowanie,
    dopiero przekształcenie na "pełną własność". Dlatego wolę zawsze jednak
    dopytać, jeśli są wątpliwości.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl