  • Data: 2008-11-19 08:51:50
    Temat: Re: Zakup laptopa na firmę - rozczarowanie (jakie możliwości)
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <gg0are$t0t$1@node1.news.atman.pl> Night napisał(a):

    > Dotyczy to aplikacji 2D. Przewijanie okien aplikacji, minimalizowanie,
    > maksymalizowanie okien, przewijanie tekstów działa bardzo wolno.

    Wyłącz płynne przewijanie w ustawieniach systemu.
    Mój komputer -> właściwości -> zaawansowane -> Wydajność -> Efekty wizualne

    > Z całej systuacji jestem bardzo niezadowolony, posiadam niezły komputer, a
    > działa bardzo słabo - nieproporcjonalnie do posiadanych parametrów
    > technicznych. Czy w takim wypadku mogę coś zrobić?

    Generalnie, to raczej nic. Karta graficzna jest zintegrowana z płytą
    główną i nie da się jej ot tak wymienić. Trzeba byłoby wymienić płytę,
    czyli wszystko.

    > Jak się
    > domyślam na oddanie towaru nie mam co liczyć (zakup na miejscu w placówce

    Jeśli został odtworzony (a został), to nie możesz oddać.

    Jacek