  • Data: 2008-11-19 09:14:57
    Temat: Re: Zakup laptopa na firmę - rozczarowanie (jakie możliwości)
    Od: "Lukasz" <johnybyk@USUN_TOgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyłącz płynne przewijanie w ustawieniach systemu.
    > Mój komputer -> właściwości -> zaawansowane -> Wydajność -> Efekty
    > wizualne

    Niestety, ale to nie pomoże. Jak napisałem problem najprawdopodobniej na
    chwilę obecną jest "nierozwiązywalny". Świadczą o tym opinie użytkowników
    sieci. Oczywiście może są jakieś sztuczki usuwające problem, ale są mi
    nieznane (tak jak i wielu użytkownikom sieci). Zagadnienia z dziedziny
    komputerów są mi znane z racji wykonywanego zawodu, zamiany sterowników,
    grzebanie w sutaiwniach systemowych, instalowanie łatek nie pomaga.

    > Generalnie, to raczej nic. Karta graficzna jest zintegrowana z płytą
    > główną i nie da się jej ot tak wymienić. Trzeba byłoby wymienić płytę,
    > czyli wszystko.
    Wiem, chodziło mi o to co mogę zrobić w kwestii oddanie, reklamaowanie. Źle
    się wyraziłem.

    > Jeśli został odtworzony (a został), to nie możesz oddać.
    Chyba, że sprzdawca wyrazi dobrą wolę :(

    Dzięki za opinie.