  • Data: 2008-02-12 00:12:02
    Temat: Re: Zakup = automatyczna zgoda na przetwarzanie danych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Feb 2008, pcspec.ovh.org wrote:

> [...]
    [...]
    > Myślę, że mogą żądać od Ciebie wyrażenia zgody, a Ty możesz się nie
    > zgodzić i nie zaprenumerować czasopisma...

    No i to zrobił.
    Pyta, czy dopuszczalna jest sprzedaż konsumencka z takim zastrzeżeniem?

    IMVHO, to poza konkursem jest wpłata i po uzyskaniu jej potwierdzenia
    natychmiastowe zażądanie wykreślenia z przetwarzania danych
    marketingowych.
    Skoro nie mają na stronie ceny (innej z przetwarzaniem), znaczy że
    jest niedopłatne, a zaprzestać by musieli.

    > Zgoda na przetwarzanie danych musi być wyraźna, nie może być w żaden
    > sposób dorozumiana.
    > Kupując towar, zawierasz umowę ze sprzedawcą. Oznacza to, że
    > sprzedawca może przetwarzać Twoje dane w celu jej realizacji (np.
    > adres na który należy wysłać przesyłkę) - nie oznacza w najmniejszym
    > stopniu, że może je przetwarzać w celach marketingowych.

    Zajrzyj na ich stronę: oświadczają, że przesłanie im przelewu stanowi
    zgodę na przetwarzanie danych przelewającego :)

    pzdr, Gotfryd