eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-22 14:57:11
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Patrząc na te przytoczone rasy wilków i zróżnicowanie morfologiczne
    > jednych i drugich, to przyznasz, że morfologicznie są większe różnice
    > między ludźmi.
    > https://wilkipedia.fandom.com/pl/wiki/Kategoria:Rasy

    Nie przyznam.
    Nie widziałem zbyt wiele wilków w swoim życiu.
    A po zdjęciach z internetu, to tak samo jakbym wyciągał wnioski na temat
    wiedzy o świecie patrząc przez okno.

    > Wilki czymś tam się morfologiczne między sobą różnią i czymś znaczącym w
    > DNA? Dlatego jest podział na rasy?

    Nie wiem. Znajdź jakie między nimi są różnice w DNA i zapodaj.

    > Ludzie czymś tam się morfologicznie między sobą różnią, ale w DNA już
    > tego tak wyraźnie nie widać jak u wilków? Dlatego nie ma podziału na rasy?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Typologia_antropologic
    zna

    "Ich zdaniem różnice genetyczne międzygrupowe uzasadniające podział na
    rasy muszą wynosić 20-30%. U człowieka spośród 3 miliardów par zasad
    tylko kilkaset warunkuje intensywność pigmentacji skóry i morfologię
    twarzy."

    I to w 1987 roku...

    > Różnice w DNA są wymierne? Można porównać zróżnicowanie DNA wilków i ludzi?

    Pewnie można.

    Pozdrawiam
    Piotr