  • Data: 2024-04-28 04:00:37
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-04-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Więc jak czegoś nie wiemy, to po prostu nie wiemy i tyle. A nie że sobie
    > tlumaczymy na głupie sposoby.

    Ale Ty nie mówisz, że nie wiesz. Ty mówisz, że wiesz. Twierdzisz, że
    boga nie ma i już.

    > Nie. Ale w tą stronę to ewoluje.

    Nic nie ewoluuje. To jest czynnik stały, niezalezny od religii jako
    systemu filozoficznego. Czynnik znany pod nazwą "natura ludzka".

    > Nie wszelakie zlo, a że nie da się pogodzić zasad organizacji z która
    > się identyfikuje z nauką którą niby reprezentuje.

    Da się spokojnie pogodzić przy braku dosłownych interpretacji. Już
    któregoś loopa uskuteczniamy.

    > No właśnie. A kościól uważa to za objawienia i opętania.

    Nie znam się za bardzo na tym co kościół uważa, ale w ciemno obstawiam,
    że nie uważa uniwersalnie wszystkich gadań o widzeniach aniołów jako
    objawienia i opętania.

    --
    Marcin