  • Data: 2024-04-28 04:22:55
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-04-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No właśnie źle zrozumiałeś. Wysoka potrzba domknięcia to - a chuj jak
    > nie wiemy jak powstał wszechświat to sobie wymyślimy boga. CERN to jest
    > właśnie niska potrzeba domknięcia - spróbujemy się dowiedzieć - jak się
    > nie uda to trudno, najwyżej nie będziemy wiedzić.

    Sam mam bardzo wysoką tolerancję niepewności, więc jak mnie zapytasz czy
    bóg istnieje to odpowiem Ci "nie wiem" i nie będę wiedział póki np. nie
    pojawią się jakieś nowe dane, wskazujące na wtę czy wewtę. Mogę z tym
    spokojnie żyć jak i z całym stadem podobnych pytań. Natomiast Ty,
    twierdzisz, że nie istnieje, domknąłeś sprawę, więc najwyraźniej nie
    jestes w stanie tolerować tej niepewności :)

    Przy czym akurat wiem, że u Ciebie nie jest to kwestia tolerancji
    niepewności, co pokazuje, że gadanie o potrzebie domknięcia w kontekscie
    tej dyskusji nie ma za dużo sensu.

    --
    Marcin