    From: "Alik" <a...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Zakłócanie ciszy nocnej"
    Date: Tue, 27 Sep 2005 06:38:33 +0200

    Użytkownik "YaaL" <y...@f...hell.pl> napisała w wiadomości
    news:slrndjgreq.and.yaal+news@hell.pl...

    > Wieczorem udaje mi się zastać sąsiada drzwi obok i pytam, czy jemu
    > przeszkadza głośność mojego zachowania, a w szczególności w/w "impreza".

    Tobie może mówić jedno, a robić drugie

    > jacyś starsi ludzie, z których jeden potrafi się przyczepiać przesadnie.

    Na to nie masz dowodu

    > I czy w takim razie można to traktować jak pouczenie czy coś takiego?

    Jakby to było pouczenie, to nie nie ma potrzeby przesłuchiwać Ciebie jutro.
    Pewnie pouczyli policjanci w nocy, aby zmniejszyć decybele rozmowy.

    > 2. Co zrobić jutro?

    Jeżeli było tak jak piszesz, to ja bym nie płacił mandatu. Trudno niech
    kieruje wniosek do sądu. Przynajmniej dowiedziałbym się kto "uprzejmie
    doniósł na mnie".
    Jeżeli faktycznie komuś to przeszkadzało to dowiem się komu. Prawdopodobnie
    dzielnicowy nie puści pary z ust o osobie dzwoniącej. A jakby powiedział, to
    płacę mandat jak się na to zgodzi dzielnicowy.
    Są skutki ujemne takiego postępowania:
    1. może być wyższa grzywna
    2. no i człowiek jest jakby nie było będzie karany sądownie
    Wybór należy do Ciebie.