  • Data: 2005-09-27 10:35:14
    Temat: Re: "Zakłócanie ciszy nocnej"
    Od: akanid <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alik napisał(a):
    > Nie sądzę, aby policja nie słysząc głośnych odgłosów z mieszkania robiła
    > raban w nocy budząc lokatorów tylko na podstawie telefonu, że ktoś nie
    > zgasił telewizora lub za głośno opowiada kawały. Dopiero by było.
    > Policja spać nie daje!. Nachodzi bezpodstawnie mieszkania! itp.

    mialem podobny przypadek jak nocowalem z kumplem u kolezanki. siedzimy
    sobie cicho kolo 23 godziny piwko pijemy, jamnik gra moze na 1/4 mocy a
    wiec dosc cicho zeby nikomu nie oprzeszkadzac a tu puk puk police do
    drzwi. skonczylo sie na upomnieniu. ale kolezanka miala poznej z
    sasiadka przeboje bo jeszcze kilka razy policja przyjezdzala i w koncu
    ustalono ze baba jest psychiczna i juz nawet nie reaguja na jej
    wezwania. takze nie mow mi ze policja bez powodu przychodzi. owszem
    zgloszenie bylo ale pszyszli bo mieli obowiazek taki. teraz juz nie
    reaguja. takze policja przyjdzie bo ma obowiazek taki a sasiad/sasiadka
    jak jest wredny to cuda zdziala.

    akanid