    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakłócanie ciszy
    Date: Mon, 01 May 2006 10:33:16 +0200

    scream napisał(a):

    > Wydaje mi się, że nie ma - dlatego zapytałem. Gdyby opierać się na słowniku
    > języka polskiego, to:
    >
    > wybryk m III, D. -u, N. ~kiem; lm M. -i
    > <<postępek odbiegający od przyjętych obyczajów, norm zachowania się;
    > wyskok>>
    >
    > Tak więc głośne słuchanie muzyki w godzinach nocnych, bo można przyjąć, że
    > sporo osób tak robi - np. cała rzesza ludzi bawiących się w klubach,
    > tysiące osób robiących imprezy w domu, ludzie prowadzący nocny tryb życia,
    > DJe, radiowcy, itp. itd. PrzemkuR...?

    a czy ocenijac zachowanie patrzysz na pewna grupe ludzi ktorych to
    dotyczy czy na ogolnie ?
    To tak jakbys chcial oceniac moralnosc pedofilstwa biorac od uwage tylko
    te srodowisko. W takim wypadku na pewno nie mozna by bylo nazwac tego
    jaka kolwiek dewiacja bo wsrod tych ludzi jest to normalne zachowanie.

    P.