  • Data: 2008-06-11 07:49:41
    Temat: Re: Zakład usługowy a czas pracy ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 10 czerwiec 2008 22:56
    > (autor Johnson
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g2mpq2$so4$1@inews.gazeta.pl>):

    > W tym, że należy zapewnić obywatelom dostęp do jedzenia, napojów itepe.
    > Wyobraź sobie, że wracasz doma, po drodze chcesz kupić pieczywo i wodę, a
    > tu kartka na sklepie ,,mom to gdzieś, pojechałem nad jezioro''. Wg mnie,
    > jeżeli jest na sklepie wywieszka o godzinach, to powinny być przestrzegane.
    >
    > Ostatnio pojechałem do medycznego. W rejestracji mówili: ,,przyjmuje
> [...]

    Widzę, że Twój umysł jest przesiąknięty socjalistycznym myśleniem.
    Trudno to wyplenić w obecnych czasach. Zachowanie wspomnianej pani
    doktor jest po prostu brakiem konkurencji i wolnego rynku w usługach
    medycznych dla ludzi. Problem zatem istnieje z powodu jego
    przeregulowania prawnego.

    Nie będę tutaj pisał, że w prywatnych lecznicach weterynaryjnych tego
    typu problemów nie ma.

    Jednakże w Twoim poście jest pewien błąd logiczny: z faktu, że gmina
    nakazuje otwieranie sklepów nie wcześniej niż o 6:00 i zamykanie nie
    później niż o 22:00 wcale nie wynika, że sklep nie może być otwarty od
    15:00 do 17:00, a w przypadku braku klientów właściciel nie może go
    zamknąć. Gdzie zatem widzisz we wspomnianej uchwale ochronę klienta?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz