  • Data: 2008-06-12 08:14:34
    Temat: Re: Zakład usługowy a czas pracy ?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 czerwiec 2008 21:13
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g2p842$rnr$1@inews.gazeta.pl>):

    > Wtedy idę do innego sklepu który nie ma mnie gdzieś. A ja mam od tej
    > pory gdzieś ten sklep który pojechał na wakacje.

    O ile akurat nie mieszkasz na wsi, gdzie masz tylko jeden sklep. Poza tym --
    ja np. muszę latać do sklepów po kilka kmów, choć na osiedlu mam niby 3
    spożywcze. Co z tego, skoro w jednym łamią prawo i godność pracowników, w
    drugim są nieprzyjemne baby ze ścierą i brudnymi rencyma z czasów PRL, a w
    trzecim są kolejki i towaru niespecjalnie wybór....

    Więc teraz pomyśl, że masz małą mieścinę i 2 sklepy i każdy se działa wg
    własnego widzisięmisię. Np. w niektórych rejonach kraju ludziom się robić
    nie chce. Jak mi się auto zepsuło na Podlasiu, to objeździłem trzy miasta
    Augustów, Dąbrowa i Lipsk) i nigdzie nie szło znaleźć mechanika, bo każdy
    odmawiał. Najlepszy był jeden, co siedział na zydelku na środku pustego
    warsztatu, rozkładał ręce i mówił ,,no nie mam jak, sam pan widzi, nie mam
    jak... za dużo roboty mam''.

    W końcu kupiłem w Dąbrowie klucze (też przypadkiem, bo w ogrodniczym, gdyż
    sklepu samochodowego to tam niet) i se sam naprawiłem.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com