  • Data: 2008-06-11 20:34:41
    Temat: Re: Zakład usługowy a czas pracy ?
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g2nrf3$qth$1@news.onet.pl...
    > Ostatnio pojechałem do medycznego. W rejestracji mówili: ,,przyjmuje
    > pomiędzy 15 a 17''. Więc spokojnie sobie dojechałem na 16 po pracy,
    > tu ,,oooo, pani dochtór właśnie wyszła, bo nie było pacjentów''. Tak
    > niestety kończy się brak regulacji. Na drzwiach jedno, w ustach recepcji
    > drugie, a w rzeczywistości trzecie.

    Ja byłem niedawno w Enionie w poniedziałek o g.16, bo jak wynikało z
    informacji na stronie www w ten dzień pracują dłużej. Na miejscu zastałem
    panią sprzątaczkę oraz jedną dyżurującą w kasie "bo mamy ISO i jest ten
    dyżur w poniedziałki do 17...". Oczywiście sprawy z którą przyszedłem już z
    panią nie załatwiłem.