    From: "Gray" <n...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz parkowania a droga wewnętrzna
    Date: Thu, 1 Apr 2010 11:16:09 +0200

    Użytkownik "Stefan" napisał w wiadomości

    > No tak, to jest oczywiste, jednak zakladajac ze nie ma tam przejscia dla
    > pieszych, czy zakaz parkowania obowiazuje za koncem ulicy wewnetrznej?

    > Zakladajac ze jestem wlascicielem/zarzadza ulicy takiej jak na zdjeciu,
    > czy moge przed jej koncem postawic znak 'ograniczenie predkosci do 200' i
    > czy bedzie on obowiazywal za koncem ulicy wewnetrznej?

    Gwoli ścisłości ten drugi "znak" to tablica informacyjna ustawiona przez
    właściciela drogi. Nie jest to znak drogowy w rozumieniu Pord. Właściciel
    drogi wewnętrznej może oczywiście ustawiać własne znaki regulujące ruch
    pojazdów na jego terenie, ale organa państwowe nie będą ścigać za ich
    nieprzestrzeganie. Znacznie prościej uznać, że tego "znaku" tam nie ma.
    Wtedy sytuacja będzie jasna. Na drogach publicznych stosujemy się do znaków
    określonych w Pord. To wszystko.

    Pzdr.
    --
    Gray