  • Data: 2010-03-31 19:20:22
    Temat: Re: Zakaz parkowania a droga wewnętrzna
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cyklista pisze:
> [...]

    No tak, to jest oczywiste, jednak zakladajac ze nie ma tam przejscia dla
    pieszych, czy zakaz parkowania obowiazuje za koncem ulicy wewnetrznej?

    > Raczej za drugim znakiem znika zakaz parkowania wynikający z innych
    > przepisów, ale nie odwołuje on działania pierwszego znaku.

    Zakladajac ze jestem wlascicielem/zarzadza ulicy takiej jak na zdjeciu,
    czy moge przed jej koncem postawic znak 'ograniczenie predkosci do 200'
    i czy bedzie on obowiazywal za koncem ulicy wewnetrznej?