eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻądanie reklamacjiRe: Żądanie reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żądanie reklamacji
    Date: Tue, 6 Apr 2010 17:40:28 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <hpfklr$vo2$1@news.onet.pl>
    References: <hpfd60$42t$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: lzu114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270568443 32514 95.50.150.114 (6 Apr 2010 15:40:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Apr 2010 15:40:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:634996
    [ ukryj nagłówki ]

    Budzik wrote:
    > Użytkownik m...@g...pl ...
    >
    >> Ostatnio sprzedałem na allegro sprzęt komputerowy jakim jest karta
    >> graficzna. Po otrzymaniu go, klient napisał, że towar jest
    >> uszkodzony. Następnie po jakimś czasie znów się odezwał, że był w
    >> jakimś serwisie i naprawił niby pewną część, jednak tam mu
    >> powiedzieli, że głównej usterki naprawić się nie da. Ja oczywiście
    >> towar przed wysyłką sprawdziłem i działał poprawnie. Teraz klient
    >> żąda ode mnie zwrotu pieniędzy lub tej samej karty. Dodam, że sprzęt
    >> był używany.
    >> Co mówi o tym prawo. Czy klient ma prawo żądać reklamacji, po tym jak
    >> naprawiał na własna rękę towar? dodam, że rachunek naprawy wyniósł 25
    >> zł. Naprawiono kołek mocujący, który ponoć był pęknięty na samym
    >> początku.
    >>
    >> Towar już został odesłany do mnie. Wraz z nim klient przysłał do mnie
    >> rachunki z tego serwisu, w którym stwierdzono usterkę. Teraz klient
    >> na moją decyzję czy przyjmuję reklamację. Szczerze mówiąc to nie chcę
    >> zwracać pieniędzy. Jestem osoba prywatna. Sprzedaż bez żadnych
    >> rachunków, jedynym potwierdzeniem jest aukcja allegro.
    >>
    > a co napisał serwis? O jakiej usterce?
    >
    >> PS: Najlepsze jest to, że sprawdziłem towar i on na pierwszy rzut oka
    >> działa. Pracował jakąś godzinę i sie tylko zgrzał nieco.
    >
    > W kazdym razie - jezeli serwis cokolwiek naprawiał - dalsze losy
    > sprzetu cie nie interesuja.
    > Jezeli tylko zdiagnozował - musisz sie odniesc do uwag sprzedawcy, ze
    > sprzet nie działa. Jezeli rzeczywiscie by nie działał - powinienes
    > zwrocic całosc kosztów poniesionych przez kupujacego to znaczy cene
    > za towar + koszty transportu w obie strony.

    mam wątpliwości co do twojej diagnozy... :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1