eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻądanie reklamacjiRe: Żądanie reklamacji
  • Data: 2010-04-09 12:47:36
    Temat: Re: Żądanie reklamacji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 6 Apr 2010, Marek Dyjor wrote:

    > Budzik wrote:

    [1]
    >> W kazdym razie - jezeli serwis cokolwiek naprawiał - dalsze losy
    >> sprzetu cie nie interesuja.

    [2]
    >> Jezeli tylko zdiagnozował - musisz sie odniesc do uwag sprzedawcy, ze
    >> sprzet nie działa.

    [3]
    >> Jezeli rzeczywiscie by nie działał - powinienes
    >> zwrocic całosc kosztów poniesionych przez kupujacego to znaczy cene
    >> za towar + koszty transportu w obie strony.
    >
    > mam wątpliwości co do twojej diagnozy... :)

    To bądź jeszcze łaskaw skomentować - *której* i *dlaczego*?

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1