  • Data: 2004-08-22 10:41:32
    Temat: Re: Zaczepka
    Od: "miedza" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja bym się nie zastanawiał. Skoro policja nie chce przyjąć zawiadomienia o
    przestępstwie, to możesz zrobić to sam składająć wniosek o ukaranie do Sądu
    Grodzkiego z prywatnego oskarżenia. Mnie to kosztowało zryczałtowaną opłatę
    w wysokości 300zł i trwało to 5 spraw (zeznania, przesłuchania,świadkowie
    itd). Sprawę wygrałem i skazany ma obowiązek oddać mi te 300 zł + coś tam
    oddać Sądowi, wpłacić grzywnę państwu i coś tam na dom dziecka. Ja tych
    300pln nie dostałem, więc złożyłem wniosek o wszczęcie egzekucji do
    komornika (przesłałem mu odpis wyroku).
    Licz się z tym, że od złożenia pozwu do wpłaty kasy za koszta z tytułu
    prywatnego oskarżenia minie miesiąc, a potem do rozpoczęcia rozprawy - ponad
    rok... Ja tak miałem, ale jestem zadowolony, bo osoba dostała solidnie w
    dupę - a to jeszcze nie koniec moich ruchów.
    Możesz założyć sprawę cywilną o odszkodowanie za poniesione straty moralne,
    lecz wpłata jest większa na podjęcie jej. Ja właśnie przymierzam się do
    złożenia cywilnej o odszkodowanie i przeprosiny tej samej osoby za ten sam
    występek co mam już sprawę w grodzkim wygraną.

    Krzysiek