eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukałRe: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.intelink.pl!news.bipnet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
    Date: Wed, 11 Sep 2002 11:42:45 +0200
    Organization: Extreme golf course designer
    Lines: 33
    Message-ID: <1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl>
    References: <allsho$vo$1@news2.tpi.pl> <alms3a$60i$1@news.tpi.pl>
    <almsie$8g0$1@news.tpi.pl> <almthm$nkk$1@news2.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pd57.katowice.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.tpi.pl 1031737320 12265 213.76.228.57 (11 Sep 2002 09:42:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Sep 2002 09:42:00 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: en-US,pl
    X-Mailer: Mozilla 4.79 [en] (Win98; U)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:106974
    [ ukryj nagłówki ]

    Bax wrote:
    >
    > Użytkownik "Andrzej Nowak" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:almsie$8g0$1@news.tpi.pl...
    > > Czyli tylko jż PIH zostaje ?
    > > Mówią że zwrot gotówki po 5 naprawach :)
    > > Ale jak ich znam to coś wymyślą jeszcze.
    >
    > Znalazłem cos takiego:
    > http://www.siedlce.um.gov.pl/um/rzecz_kons/porady.ht
    m
    >
    > Wynika z tego, ze pomimo wymianu towaru na inny egzemplarz przysluguje
    > CI nadal rejkojmia i mozliwosc zadania zwrotu gotowki.

    Mam pytanie dotyczace dzialow CENY i OPAKOWANIE z podanego linku.
    Kupuje w samoobslugowym hipermarkecie od dluzszego czasu i na wielu
    artykulach nie ma zadnych
    cen. Sa nieraz metki na polkach, a nieraz ich nie ma i obsluga radzi
    korzystac z czytnika,
    ktory bywa zepsuty.
    Wczoraj kupilem drobne artykuly i w gablocie byla cena 4 zl, a policzono
    mi 6,99 zl
    na opakowaniu nie bylo oczywiscie zadnej ceny.
    Reklamacje pozniej uzwgledniono, ale ile osob zapomni i straci te 5-10
    zl na zawyzonym rachunku.

    Inna hurtownia, nigdy nie udostepnia zadnego opakowania, zadnych
    woreczkow.
    Teoretycznie to hurtownia i opakowania zbiorcze, ale i tak polowa
    klientow kupuje detal, mieso, kielbase, itd.
    i trzeba to wrzucac z koszyczka do samochodu, bez opakowania.

    Zatem prawa konsumentow/klientow to niestety jedynie teoria.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1