eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukałRe: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
  • Data: 2002-09-11 09:48:57
    Temat: Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
    Od: "Bax" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:12265-1031737319@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl...

    > Mam pytanie dotyczace dzialow CENY i OPAKOWANIE z podanego linku.
    > Kupuje w samoobslugowym hipermarkecie od dluzszego czasu i na wielu
    > artykulach nie ma zadnych
    > cen. Sa nieraz metki na polkach, a nieraz ich nie ma i obsluga radzi
    > korzystac z czytnika,
    > ktory bywa zepsuty.
    > Wczoraj kupilem drobne artykuly i w gablocie byla cena 4 zl, a
    policzono
    > mi 6,99 zl
    > na opakowaniu nie bylo oczywiscie zadnej ceny.
    > Reklamacje pozniej uzwgledniono, ale ile osob zapomni i straci te 5-10
    > zl na zawyzonym rachunku.
    >
    > Inna hurtownia, nigdy nie udostepnia zadnego opakowania, zadnych
    > woreczkow.
    > Teoretycznie to hurtownia i opakowania zbiorcze, ale i tak polowa
    > klientow kupuje detal, mieso, kielbase, itd.
    > i trzeba to wrzucac z koszyczka do samochodu, bez opakowania.
    >
    > Zatem prawa konsumentow/klientow to niestety jedynie teoria.

    Prawo to prawo, a że są tacy co go nie przestrzegają, więc... wymyślono
    sądy.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1