eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał › Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
  • Data: 2002-09-11 09:42:45
    Temat: Re: Zabrali mi prawo rękojmii, a serwis mnie oszukał
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bax wrote:
    >
    > Użytkownik "Andrzej Nowak" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:almsie$8g0$1@news.tpi.pl...
    > > Czyli tylko jż PIH zostaje ?
    > > Mówią że zwrot gotówki po 5 naprawach :)
    > > Ale jak ich znam to coś wymyślą jeszcze.
    >
    > Znalazłem cos takiego:
    > http://www.siedlce.um.gov.pl/um/rzecz_kons/porady.ht
    m
    >
    > Wynika z tego, ze pomimo wymianu towaru na inny egzemplarz przysluguje
    > CI nadal rejkojmia i mozliwosc zadania zwrotu gotowki.

    Mam pytanie dotyczace dzialow CENY i OPAKOWANIE z podanego linku.
    Kupuje w samoobslugowym hipermarkecie od dluzszego czasu i na wielu
    artykulach nie ma zadnych
    cen. Sa nieraz metki na polkach, a nieraz ich nie ma i obsluga radzi
    korzystac z czytnika,
    ktory bywa zepsuty.
    Wczoraj kupilem drobne artykuly i w gablocie byla cena 4 zl, a policzono
    mi 6,99 zl
    na opakowaniu nie bylo oczywiscie zadnej ceny.
    Reklamacje pozniej uzwgledniono, ale ile osob zapomni i straci te 5-10
    zl na zawyzonym rachunku.

    Inna hurtownia, nigdy nie udostepnia zadnego opakowania, zadnych
    woreczkow.
    Teoretycznie to hurtownia i opakowania zbiorcze, ale i tak polowa
    klientow kupuje detal, mieso, kielbase, itd.
    i trzeba to wrzucac z koszyczka do samochodu, bez opakowania.

    Zatem prawa konsumentow/klientow to niestety jedynie teoria.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1