  • Data: 2023-04-13 16:21:39
    Temat: Re: ZUS pocałował klamkę a właściwie wartowniczkę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Apr 2023 01:20:55 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Jak nie ma czerwonkimalbo cholery - albo zatwardzenia - to po max. kwadransie
    powinien skończyć.

    A na co chory?

    A jak sie kąpie, to pół godziny.
    A kontrola 15 minut czekac nie bedzie :-)

    > Czy zapisany - to można sprawdzić.
    > Kąputery.

    U mnie nie tak łatwo. Trzeba wyjsc o 7 rano i ustawic sie w kolejce do
    rejestracji. To moze zarejestrują. Czasem na mrozie.

    > Bo chyba nie poszedł - mając wpisane "leżeć" - szukać po mieście wolnego lekarza?
    > Choć te kąputery - ostatnio specjaliście (na NFZ) pokazywałem wyniki badań krwi
    zlecone przez rodzinnego (na NFZ) na moim tablecie...

    A mnie luxmed wk* z badaniami. Bo sie nie dało na tablecie.
    A lekarz chyba potrzebował na papierze ... zreszta spytaj sie w ZUS,
    czy moze byc na tablecie :-)

    > Wiec kto wie, może jednak angielska wóda.

    J.