    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS i UP - wygaśnięcie stusunku pracy i zawieszona DG
    Date: Wed, 25 Sep 2013 23:38:21 +0200

    \/\/aldek wrote:

    > ale moja sytuacja jest inna: DG figuruje w CEIDG jako "aktywna".
    > Problem: jaki jest status prawny mojej DG?
    > Jest zawieszona czy też została wykreślona z urzędu i mam domagać się
    > potwierdzenia tego stanu rzeczy?
    > Czy może jest aktywna, i zalegam ze składkami w ZUS?

    Tutaj się tego nie dowiesz.
    Skoro jest aktywna, to pewnie system nie przyjął
    do wiadomości Twojego "zawieszenia" przed zmianami
    w ustawie umożliwiającymi formalnie taką możliwość.
    Najbezpieczniej byłoby jak jak proponuje Gotfryd
    usiłować uzyskać formalne potwiedzenie z UM, że
    zostało wykreślone. Powinni jakoś zareagować
    na Twoje wyjaśnienia po tej aktualizacji, ale pewnie
    nie wiedzieli jak to przełknąć.
    Równie dobrze moze się okazać, że formalnie
    nie było żadnego zawieszenia...