    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS
    Date: Fri, 14 Nov 2003 17:57:50 +0100

    On Fri, 14 Nov 2003, xxagaxx wrote:
    [...]
    >+ czy ktoś orientuje się w przepisach i odpowie mi
    >+ czy pobory (pensję dla pracowników) nie mogą być zajęte przez ZUS

    <dywagacja>
    Dopóki pieniądze nie są "postawione do dyspozycji pracownika"
    to IMHO jeszcze jego pensją *nie są*. IMO "postawienie"
    polega na: pobraniu do kasy i podzieleniu do kopert,
    dokonaniu przelewu (jeśli pracownik się zgodził),...
    Nie mam pojęcia czy można jakoś pomalować pieniądze na koncie,
    żeby było wiadomo że dana część jest przeznaczona na pensję
    (jeszcze pensją nie będąc) - sądzę że nie.
    <\dywagacja>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)