  • Data: 2008-02-28 21:22:15
    Temat: Re: Z kim mam sie sadzic ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:fq750f$ok1$1@inews.gazeta.pl...

    > Mógłbyś podać podstawę prawna?

    Art. 134. § 1. Kto przy sprzedaży towaru lub świadczeniu usług oszukuje
    nabywcę co do ilości, wagi, miary, gatunku, rodzaju lub ceny, jeżeli
    nabywca poniósł lub mógł ponieść szkodę nie przekraczającą 100 złotych,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto przy nabyciu produktów rolnych lub
    hodowlanych oszukuje dostawcę co do ilości, wagi, miary, gatunku lub ceny,
    jeżeli dostawca poniósł lub mógł ponieść szkodę nie przekraczającą 100
    złotych.
    § 3. Usiłowanie wykroczenia określonego w § 1 lub 2 oraz podżeganie i
    pomocnictwo są karalne.