    From: "Pawel U." <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wznowienie postąpowania administracyjnego po odkryciu
    Date: Fri, 27 Jul 2012 18:32:59 +0000 (UTC)

    *

> [...]
    > dokumenty były dostarczone wcześniej urzędnik zażądał pisemnego
    > potwierdzenia złożenia, na dowód. Ku...a!
    >
    > Wygląda na to, że albo nie zrobili sobie ksera tego jednego świadectwa,
    albo
    > później gdzieś zawieruszyli zanim wydali lutową decyzję. Nie czujemy się z
    > żoną winni, bo z wnioskiem i dokumentami chodziliśmy oboje i staraliśmy się
    > wniosek przygotować idealnie.
    >
    > Co w takim przypadku robić? Czekać na decyzję MOPR, czy już coś robić wokół
    > wznowienia przez MOPR na podstawie podanej przyczyny?

    No i sprawa ma ciąg dalszy. Złożone jest odwołanie do kolegium i oddzielnie
    skarga na działanie pracowników do MOPR. Dzisiaj zawiadomili żonę, że
    przekazali odwołanie do Kolegium Odwoławczego. Opisali się. W sumie dalej
    stoją na stanowisku, że nie mają ostatniego świadectwa pracy, wykorzystali
    stwierdzenia ze skargi na pracowników, wyrwane z kontekstu tak aby postawić
    żone w jak najgorszym świetle. Odpowiedzi na skargę nie doczekała się żona
    jednak do tej pory. Co za syf.
    Ciekawie też wykorzystali spis załączników na wniosku. Jako zarzut przeciwko
    żonie - że jest wpisane tylko orzeczenie o niepełnosprawności, a nie ma nic
    o pozostałych dokumentach (tj. kserokopiach które sami wykonywali).
    Główkując nad tą sprawą doszliśmy do wniosku, że dokumenty mogli
    zdekompletować przy przeprowadzce (zimą) do innego budynku i za żadne skarby
    do tego się nie przyznają. Biuro podawcze było w urzędzie miasta, MOPR dwie
    ulice dalej, a obecnie wszystko jest w jednym miejscu pod jeszcze innym
    adresem.
    Cdn. Na koniec sprawy napiszę co to za podkarpacka mieścina.

    Paweł U.