    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 31 Dec 2011 14:53:46 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Wyszarpywanie kasy :-)

    On Fri, 30 Dec 2011, Maciek wrote:

    > Złożyłem doniesienie do prokuratury o podejrzeniu naruszenia moich praw
    > autorskich,

    ...to jasne...

    > kradzieży oprogramowania itp.

    ...a to nijak.
    Przecież dostał je legalnie.
    IMVHO, wrzucanie "nadmiarowych" zarzutów grozi tym, że jak ktoś nie
    będzie chciał zająć się sprawą, to skupi się na tych nadmiarowych
    (a raczej wykazaniu że są bezzasadne), pomijając te mające podstawę :(

    > przez X, wnioskując przy tym o przeprowadzenie czynności
    > sprawdzających, czy oprogramowanie jest nadal używane,
    > co dałoby mi podstawy do wystawienia faktury Y.

    Zakładam, że tego ostatniego *nie* napisałeś?

    > Prokurator wniosek odrzucił razem z całym doniesieniem.

    Napisz jak uzasadnił - tak "dla wiedzy".

    pzdr, Gotfryd