  • Data: 2012-01-31 12:04:37
    Temat: Re: Wyszarpywanie kasy :-)
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dałeś się skierować w stronę "kradzież". Sam (chyba nadal)
    > jesteś tak skłonny nazywać przywłaszczenie i podobne zdarzenia.
    > TAKIEGO przekroczenia prawa nie ma i nie było, są podstawy do umorzenia.
    > Zakładając prawidłowość Twojego opisu, czytelnicy znajdą sobie
    > podstawy do oskarżania. Ale tylko dlatego, że CHCĄ.
    > A co, jak ktoś *nie chce*?
    Jak nie chce, to nic się nie poradzi. Sąd też nie chciał się widać
    wczytywać, bo również oparł się na braku znamion przestępstwa z art. 278
    kk. Dalej widać już się nikomu nie chciało czytać. Ja niestety nie byłem
    w stanie pojechać na posiedzenie, więc żadnych dodatkowych wyjaśnień nie
    mogłem przedstawić.

    To teraz kilka dodatkowych pytań:
    1. Czy warto w ogóle składać do prokuratury wniosek z jakimkolwiek
    paragrafem, czy nie popisywać się umiejętnością wyszukania kodeksu
    karnego w googlu :-), a jedynie opisywać sytuację i najwyżej sugerować,
    że coś może być kradzieżą, przywłaszczeniem, czy czymś w tym stylu?
    2. W jaki sposób bronić swoich praw autorskich do nienaruszalności
    dzieła (usuwanie zabezpieczeń z programu, to chyba naruszanie tych
    praw)? Czy prokuratura powinna za coś takiego ścigać (na wniosek
    pokrzywdzonego) i jak ją do tego zmusić? :-)
    3. Czy po odrzuceniu zażalenia przez sąd, składać jeszcze raz wniosek,
    tym razem z zarzutem przywłaszczenia, czy dać sobie spokój i od razu
    zbierać na kilku Ukraińców? ;-)

    Maciek