    From: cysiek <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wystapienie ze zwiazku wyznaniowego
    Date: Wed, 16 Nov 2005 16:38:40 +0100

    tajny agent 'Tomasz Pyra' w raporcie z dnia 2005-11-16 16:30 donosi:

    > Szukasz po prostu dziury w calym.
    > Jezeli nie wierzysz w instytucje Kosciola Katolickiego to do niego nie
    > nalezysz i juz, bo naleza tam tylko wierzacy.
    > Nie uczestniczysz w ich obrzedach i tyle.

    no tak, ale w swietle prawa chyba jednak naleze. jak Ty zalozysz
    swojkosciol i zdalnie na mnie odprawisz jakis rytual o oglosisz ze odtad
    jestem tego kosciola czlonkiem to chyba nie pociagnie to za soba skutkow
    prawnych, bo musial bym albo sam sie zapisac, albo jesli byl bym osoba
    maloletnia to mogli by to zrobic rodzice moi. do Kosciola
    rzymskokatolickiego zapisali mnie wlasnie rodzice i czysto formalnie
    chyba pozostaje jego czlonkiem w dalszym ciagu (nawet jak nie chodze na
    obrzedy i nie wierze w nauki). i wlasnie o rozwiazanie tej formalnej
    kwestii mi chodzi.

    pozdrawiam
    cysiek

    --
    Kaczke sprawic, umyc i osuszyc. Odciac i zachowac skrzydelka, szyje
    i lapy. Skore wraz z miesem oddzielic od kosci. Kosci zachowac.