    From: "mecenas" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrok sadowy - brak podpisu
    Date: Mon, 3 Jan 2011 18:54:07 +0100

    Użytkownik "leon" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:op.voqo3l0evha6eu@komp-kompkomp.telgam.pl...
    Witam

    Sa odpowiednie wyroki orzekajace iz wyrok, którego sentencji skład sądu
    nie podpisał, nie istnieje w znaczeniu prawnoprocesowym także wówczas, gdy
    został ogłoszony.

    Jednak co w wypadku gdy podp[is jest ale w formie parafki, a nie czytelny?
    Bowiem taki nie umozliwia mi zidentyfikowanie osoby ktora skladala takowy
    podpis - co dla mnie skutkuje jak wyzej czy wyrok nie istnieje? Spotkal
    kto orzeczenia w takiej sprawie

    leon
    Poczytaj dokładnie wyrok to zobaczysz kto wydał jako przewodniczący. Będzie
    imię i nazwisko. I parafa jest jego.