  • Data: 2007-08-06 18:52:01
    Temat: Re: Wypowiedzenie zmieniające złożone przez pracownika?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LukaszS pisze:

    > Zauważyłem, że Kodeks Pracy nie przewiduje złożenia przez pracownika
    > tzw. "Wypowiedzenia zmianiającego warunki pracy i płacy". Czy ktoś się
    > może orientuje, jak można to zrobić?

    Teoretycznie niby nie. Art. 42 kp dotyczy tylko pracodawcy.
    Ale nie widzę powodu do odmowy pracownikowi prawa do złożenia
    wypowiedzenia pod warunkiem (określonymi warunkami).

    Najlepiej jednak dogadać się z pracodawcą.

    A poza tym treść twojej umowy zapewne ustaliła się "w praniu": masz
    pewnie jakiś zakres obowiązków i angaż z nowym wynagrodzeniem. Jeśli nie
    bardzo protestowałeś w czasie (i tuż po) kiedy ci je doręczali to należy
    uznać że określają one treść twojego stosunku pracy (zostały przez
    ciebie zaakceptowane w sposób dorozumiany).

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/